על פי השמועות האחרונות אשר מקורן בבלוג ב.מ.וו, הדור הבא של הסדאן היוקרתית של החברה יבוסס על הפלטפורמה החדשה מהדור החמישי אשר מיועדת הן לדגמים חשמליים והן למנועי בעירה פנימית, ויוצע גם בגרסת הנעה חשמלית טהורה, אשר צפויה לאמץ את השם i7, בדומה לשאר דגמי החשמל של היצרנית הבווארית.
על פי הבלוג, סדרה 7 החשמלית צפויה לעשות שימוש בין היתר גם בסוללות בטכנולוגיה העדכנית ביותר של החברה אשר נמצאות בפיתוח, סוללות בצפיפות גבוהה יותר, כשהקיבולת הסוללות תנוע בין נפחים של 80kWh, סוללה שייתכן אותה הסוללה המשמשת כעת את ה-i4 של היצרנית, ועד ליותר מ-120kWh.
הסוללות השונות צפויות להציע טווחי נסיעה שבין 550 ל- 700 ק"מ לטעינה, עם הספק הצפוי לעמוד על לפחות 650 כ"ס. הנפחים השונים של הסוללות יאפשרו לב.מ.וו להציע תת דגמים מרובים של הסדרה, ויקלו על החברה בשיווק הרכב לסוגי לקוחות שונים.
הדור הבא של מכונית היוקרה צפויה להתחיל להימכר בין סוף 2021 לתחילת 2022, מה שאומר שבקרוב ניתן יהיה לאמת את השמועות לגבי החשמול של סדרה 7. בהנחה שהביצועים שיציע הדגם החשמלי לא יפלו מאלו שהתרגלו לראות במנועי הבעירה הפנימית, ל-ב.מ.וו לא תהיה בעיה בשיווק הסדאן הגדולה שלה בגרסתה החשמלית.