חברת הסטרטאפ 3DBattery, חברה ישראלת המפתחת טכנולוגיה לסוללות לרכבים חשמליים ואגירת אנרגיה, הודיעה על גיוס ראשוני (סיד) בהיקף של 3.5 מיליון דולר, שישמש את המשך פיתוח הסוללות, פתיחת קו ייצור ראשוני בישראל תוך מספר חודשים, וגיוס עובדים חדשים.
הסוללות של החברה מאפשרות צפיפות אנרגיה גבוהה ביחס לסוללות הקיימות היום בשוק. סוללות כאלו יאפשרו להגדיל את טווחי הנסיעה של רכבים חשמליים בצורה משמעותית, ולקצר את זמני הטעינה.
הדור הבא של סוללות הליתיום-יון של 3DBattery יספק סוללות בעלות צפיפות אנרגיה של מעל 1000 וואט לליטר וזמני טעינה של 15 דקות, סוללות אלו יהוו את פריצת הדרך לפיתוחם של רכבים חשמליים, ולהפיכת הטכנולוגיה החשמלית לטכנולוגיה המובילה בתחום הרכב.
"המגמה העולמית בחיפוש אחר אנרגיה חלופית התומכת בכלכלת קיימות, לצד השינויים הרגולטוריים בנושאי זיהום אויר, מיצרים דרישה עצומה לפתרונות שיאפשרו שימוש באנרגיה ירוקה, יתמכו בשילוב תחבורה-חשמלית, ויעודדו את הפחתת השימוש בדלקים מזהמים.״ אומר ארז שרייבר, מנכ"ל ומייסד 3DBattery.
״אגירת אנרגיה בכלל וטכנולוגיית סוללות ליתיום בפרט מהווים מרכיב משמעותי במעבר לעולם "ירוק יותר", והדרישה לסוללות בעלות ביצועים גבוהים גדלה בקצב מסחרר. אתגרים אלו מהווים הזדמנות עסקית לטכנולוגיה המפותחת ע"י החברה."
״גם פנסוניק [שעובדת בשיתוף עם טסלה] מדברת על צפיפות של 700 וואט לליטר. הסוללות שלנו מספקות צפיפות אנרגיה גבוהה יותר בעשרות אחוזים״, מסביר שרייבר ל-EV Magazine, ״החברה הוקמה לפני שלוש שנים, והגיוס הנוכחי נועד להקמת פס ייצור ראשוני של החברה בישראל״.
את סבב הגיוס הובילה קבוצת אלייד, בעלת השליטה בצ׳מפיון מוטורוס, בהשתתפות קרן טרה ונצ'רס, מרכז החדשנות של CLP OSEG Energy בישראל, שורש ערכות נוודים והאנג'ל סרג'יו פוגל.
איפה הסוללה?
עברו 4 שנים?
מה אכפת
יש משכורת
עברו 3 שנים
איפה הסוללה???
דוד היי, הסוללות מוכנות. יש 3 סוגים של סוללות שמוכנות לייצור המוני. מחפשים משקיעים להקמת פס ייצור אוטומטי.
כבר שנים אנו שומעים על פריצות דרך כביכול אבל בנתיים לא קורה כלום רק סיפורים !!
גם הדיבורים על יום הסוללה של טסלה הם לא ברורים כאשר מתברר שלפני שבועיים קנתה טסלה 6000 טון של קובלט !!