fbpx

טסלה מודל 3 ב – 35,000 דולר, לפני הטבות

ציוצים של אילון מאסק, היו"ר והבעלים של טסלה בטוויטר לאחרונה על משהו חדש הקרב ובא מבית טסלה, הכניסו את כולם למתח וציפייה. חרושת השמועות הסתיימה כשהחברה שחררה הצהרה הכוללת את תגי המחיר הרשמיים שלה לאחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית החשמלית, כזה שנועד להיות מתומחר במחיר בר השגה ללקוח הממוצע ולמצב את החברה כיצרן לגיטימי לקהל הרחב, שלא מייצר מכוניות נישה ללקוחות אמידים בלבד.

מודל 3 זמין בשתי רמות גימור כשהבסיסית בעלת טווח נסיעה של 354 ק"מ, מהירות מרבית של 209 קמ"ש, תאוצה מ- 0 ל- 100 קמ"ש ב5.6 שניות, עכשיו זמינה במחיר של 35 אלף דולר. בנוסף החברה מציעה אפשרות שדרוג לדגם "פלוס" בתוספת של 2000$, בו הביצועים של הרכב, כשבראשם הטווח גדול יותר ועיצוב הפנים ברמת גימור גבוהה יותר, כשבשתי הגרסאות לא נעשו שום פשרות בנושא הבטיחות.

אחת הדרכים של טסלה לחסוך בכסף ולהציג תג מחיר אטרקטיבי ותחרותי למודל 3 היא ביטול החבויות הפיסיות של החברה ומעבר למודל מכירות דיגיטלי בכל העולם, בו יהיה ניתן להזמין את הרכב אך ורק באינטרנט. החברה תשאיר מרכזי שירות ומספר אולמות שישמשו לתצוגה בלבד. טסלה מדגישה שלמרות המחיר האטרקטיבי לא נעשו שום פשרות בכל הנוגע לבטיחות הרכב.

על מנת לתמוך במודל המכירה הדיגיטלי, למזער התנגדויות לקוח אפשריות ולבטל את מערך נסיעות המבחן עבור לקוחות פוטנציאליים, החברה הודיעה על מדיניות החזרה גמישה, בה היא מציעה ללקוחותיה אפשרות להחזיר את הרכב מכל סיבה שהיא בתוך 7 ימים או 1600 ק"מ ולקבל החזר כספי מלא.

את שתי רמות הגימור ניתן להזמין ישירות באתר החברה בארצות הברית בכתובת Tesla.com

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button