למרות שהיא נוסדה עוד לפני חברת האופנועים של הונדה, חברת ריאחו אף פעם לא הפכה לשם גדול בתעשיית הדו-גלגלי העולמית.
בשנת 2020 החברה הקטלונית הקטנה עשתה קפיצת מדרגה די רצינית כשהיא ניצלה את ההזדמנות ורכשה את הזכויות על הדגמים של גאס-גאס (Gas-Gas), מותג אופנועי שטח ספרדי שעבר לבעלות פיירר-מוביליטי, חברת האם של ק.ט.מ והוסקרוונה.
בפיירר "הלבישו" את המיתוג של גאס-גאס על הפלטפורמות של דגמי השטח שלהם, החליפו רכיבים יקרים בזולים יותר ובאופן כזה יכלו לשמור אצלם גם את הלקוחות שחיפשו לשלם פחות – המוצרים של גאס-גאס לשעבר נותרו ללא שם, ובריאחו נהנו מההפקר.
אחרי שנכנסו לסגמנט השטח המקצועי עם דגמי אנדורו ולסגמנט האדוונצ'ר, עושים בריאחו את הצעד המתבקש ומצטרפים גם לסגמנט הדו-שימושי חשמלי.
האופנוע החשמלי החדש של ריאחו נקרא E-Tango והוא יהיה זמין בשלוש גרסאות: גרסה שמגיעה ללא מערכת תאורה ומיועדת לרכיבה תחרותית, גרסה דו-שימושית לשטח ולכביש הציבורי וגרסת סופרמוטו – אופנוע שטח עם גלגלי צמיגי כביש.

הגרסה הדו-שימושית וגרסת הסופרמוטו של הריאחו E-Tango, שתיהן מאושרות לרכיבה על הכביש הציבורי, מצוידות במנוע בראשלס עם הספק צנוע של כ-4 קילוואט (5 כ"ס) ומומנט של 24 קג"מ – מה שאומר שהריאחו E-TANGO חלש משמעותית מהסורון אולטרה בי, שמציע הספק מקסימלי של 12.5 קילוואט (כ-16 כ"ס) ומומנט של 44 קג"מ.
בגרסה התחרותית מגיע הריאחו E-Tango עם מנוע בהספק של 5 קילוואט עם הספק מקסימלי של 10.5 קילוואט (כ-14 כ"ס) ומומנט של 31 קג"מ – חזק משמעותית מהגרסאות מורשות הכביש.

ריאחו E-Tango מגיע עם סוללה נשלפת והבטחה לזמן טעינה של 4 שעות – היצרן לא חשף את טווחי הרכיבה, אך הם לא צפויים להיות גבוהים. הגרסאות מורשות הכביש מגיעות עם מערכת בלימה רגנרטיבית ו-3 מצבי רכיבה: צב, ארנב וטיל, והן מגיעות למהירות מירבית של 45 קמ"ש.
השלדה שלו עשויה פלדה קלה, מה שבא לידי ביטוי באופנוע קליל במיוחד – 78 ק"ג בגרסאות מורשות הכביש ו-73 ק"ג בגרסה המיועדת לספורט תחרותי.
הריאחו E-Tango מגיע עם בולמים מתכווננים, מזלג קדמי הפוך עם מהלך של 200 מ"מ ובולם מתכוונן גם מאחורה. הגרסה הדו-שימושית והגרסה התחרותית מגיעות עם גלגלי 19 ו-18 וגרסת הסופרמוטו עם גלגלי 17. בגרסה הדו-שימושית והגרסה התחרותית עומד גובה המושב על 860 מ"מ ובגרסת הסופרמוטו גובה המושב נמוך יותר ועומד על 835 מ"מ.
למי זה מתאים?

ריאחו E-Tango מתאים לעיר בלבד או לשטח בלבד. מהירות מירבית נמוכה, טווח רכיבה קצר וגודל פיזי קטן יוצרים שילוב לא אידיאלי, בלשון המעטה, לרכיבה על כביש בינעירוני – גם אם "רק" בשביל להגיע לשטח, אלא אם כן השטח נמצא במרחק של 5 דקות רכיבה.
מי שגר קרוב לשטח או אלו שיש להם את האופציה לשנע את הכלי אל השטח, יוכל ליהנות מ"פליי-בייק" קל עם מומנט בשרני ועלויות תחזוקה נמוכות במיוחד. אנחנו היינו רוצים לראות את גרסת השטח התחרותית עם מערכת תאורה ואביזרי רישוי, כך שיהיה ניתן לרכב עליה באופן חוקי בשטח הציבורי בישראל.