fbpx

סוס מנצח לא מחליפים… רק מעדכנים

רכב הפנאי החשמלי, ה-BYD אטו 3, הרכב הנמכר ביותר בישראל בשנת 2023 שמוביל את טבלאות המכירות גם בשנת 2024, מגיע לישראל לאחר שעבר מספר עדכונים - המרכזי ביניהם אולי יפתיע אתכם.

בסוף שנת 2023 נפל דבר בישראל. לא רק שהרכב הנמכר ביותר במהלך כל השנה היה סיני, הוא גם היה חשמלי! כמעט 15,000 יחידות של רכבי BYD אטו 3, רכב הפנאי החשמלי, שנמכרו בישראל במהלך שנת 2023 הקנו לו את התואר הנכסף, כשהוא מקדים דגמים פופולריים לא-חשמליים כמו היונדאי אלנטרה, הקיה פיקנטו והיונדאי טוסון וגם דגמים חשמליים כמו ג'ילי גיאומטרי C או טסלה מודל Y.

מספרי המסירות הגבוהים של ה-BYD אטו 3 ממשיכים גם במהלך 2024, וכעת היבואנית מנחיתה כאן גרסה מעודכנת של רכב הפנאי החשמלי.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

נבהיר מראש: לא מדובר בעדכון מקיף שמשדרג באופן מוחלט את החבילה שה-BYD אטו 3 מציע, אך כן יש כמה עדכונים חשובים שצריך להזכיר, כולל אחד קטן ושולי יחסית אבל כזה שרלוונטי במיוחד למדינתנו, שיכול להביא עוד מספר לא מבוטל של לקוחות פוטנציאליים לרכוש את הרכב – שעד עתה ויתרו עליו דווקא בגלל היעדר האופציה שהפכה כעת לזמינה.

הנה 6 עדכונים של ה-BYD אטו 3 שחשוב להכיר

BYD אטו 3 בצבע שחור מודל 2025

עדכון מס' 1: קיצור זמן הטעינה

רוכשי הדגם החדש והמעודכן של ה-BYD אטו 3 יוכלו ליהנות מזמן טעינה מהירה קצר יותר. הספק הטעינה של רכב הפנאי החשמלי עלה מ-88 קילוואט ל-110 קילוואט, מה שבא לידי ביטוי בחסכון של כ-5 דקות. כעת, זמן הטעינה שנדרש כדי להגיע מ-10% ל-80% סוללה עומד על 35 דקות. בהספק המדובר תוכלו לקבל עוד 100 קילומטרים של טווח בפחות מרבע שעה של טעינה.

עדכון מס' 2: מורשה לגרירה

עד עתה, ה-BYD אטו 3 לא היה מורשה לגרור עגלה נגררת אך כעת איסור זה בוטל ורכב הפנאי החשמלי יכול לגרור (כחוק) עגלה נגררת במשקל של 750 ק"ג. לא מעט ישראלים משתמשים בעגלות נגררות קטנות לצרכי עבודה או פנאי או סתם להעברת שידה לבן משפחה, ומדובר בעדכון מבורך. כדאי לזכור שגרירת עגלה משפיעה באופן משמעותי על טווח הנסיעה של הרכב.

עדכון מס' 3: מרווח טיפולים פחות צפוף

עד עתה, שגרת הטיפולים שדרשו היצרן והיבואן ל-BYD אטו 3 עמדה על כל שנה או בכל 20,000 ק"מ. כעת, גדל מרווח הטיפולים של רכב הפנאי החשמלי והוא עומד כרגע על טיפול בכל שנתיים או בכל 30,000 ק"מ. עדכון זה חל על כל דגמי BYD החשמליים שנמכרים בישראל.

עדכון מס' 4: עוד בטיחות ועוד אבזור

BYD אטו 3 בצבע שחור מודל 2025

ה-BYD אטו 3 החדש זוכר למספר עדכונים במפרט, כולל תוספת של התראה על עייפות נהג, חיישן גשם, מצלמת דרך ומושבים קדמיים מאווררים.  

עדכון מס' 5: כבר לא Bulid Your Dreams

אז לא, ב-BYD לא שינו את משמעות השם שלהם, אך כן נפטרו מהכיתוב Build Your Dreams שתפס שטח לא מבוטל על דלת תא המטען. נראה שכפי שאנחנו לא התחברנו, כך גם הפידבקים שקיבלה החברה מהלקוחות.

עדכון מס' 6: המחיר

רשימת העדכונים שמקבל ה-BYD אטו 3 באה לידי ביטוי גם בשורת המחיר, וכעת הוא יקר יותר בכ-1,500 ש"ח.  רכב הפנאי החשמלי עדיין מוצע בשתי רמות גימור, קומפורט ודיזיין, כשמחירן עומד על כ-170,000 ש"ח ו-177,500 ש"ח בהתאמה. 

מה שלא השתנה

ה-BYD אטו 3 עדיין עושה שימוש באותו מנוע חשמלי שמפיק הספק של 204 כ"ס, הוא מגיע עם אותה סוללה בנפח של 60 קוט"ש עם אותו טווח נסיעה מוצהר של 420 ק"מ. בסיס הגלגלים של רכב הפנאי החשמלי נשאר על 272 ס"מ וגודל מסכי התצוגה של רמות הגימור קומפורט ודיזיין עדיין עומד על 12.8 אינטש ו-15.6 אינטש, בהתאמה.

כפי שהבהרנו בהתחלה, לא מדובר באיזה עדכון מסיבי שמשנה לחלוטין את מה שהרכב מציע, אבל כן מדובר בעדכון שנותן מענה לכל מיני חסרונות שהיו ל-BYD אטו 3 שהופך להיות יותר אטרקטיבי כרגע בזכות המענה הזה, במיוחד נושא הגרירה. האם זה שווה עוד 1,500 ש"ח? עדכנו אותנו בתגובות.

מאמרים נוספים

9 תגובות

  1. הורידו את החימום כסאות לגרסה הזולה.
    מניסיון זה פגז.
    מצד שני , האוורור שזה חדש אולי יעזור יותר במיוחד בקיץ.

  2. רכב טוב, להגדיל את הסוללה ל82 או לפחות 75.
    סוללה של 60kw לא מתאים!!!

  3. הגיע הזמן שיאפשרו טעינה מהירה של 150 קילוואט. מנוע חזק יותר מה 204 כס שקיים בכל חור.
    סוללה גדולה יותר של 65 קילוואט לפחות כי היום יש להם בעיית טווח רצינית.
    גג כהה משמעותית כמו נגיד בזיקר.

  4. הטווח בפועל לא ראוי לרכב כזה בעשור הנוכחי.
    הרכב חייב הגדלת סוללה או שבב שיפור יעילות ניצול הסוללה.
    אחרת, יש מתחרים שמציעים יותר וחבל, סה"כ רכב שעונה לרוב הצרכים.

    1. חבל שלא טיפלו במערכות ההגנה האקטיבות שנכשלו כישלון חרוץ לעומת כלי רכב אירופאים….
      משלמים כל כך הרבה כסף ומקבלים כלי רכב שלא ניתן לסמוך על מערכות הבטיחות שלו….
      אז למה לרכוש אותו ?בגלל שיכול לגרור….

  5. וחוץ מזה הורידו את המושבים המחוממים וחבל שלא הזכרתם את זה

  6. הדבר היחיד שהיה מקפיץ את המכירה של הרכב זו הסוללה ואת זה לא עשו חבל האטו 3 לדעתי בנפילה.

    1. רכב טוב, להגדיל את הסוללה ל82 או לפחות 75.
      סוללה של 60kw לא מתאים!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button