למסלול, ולמסך: אופל קורסה GSE Vision

סטלנטיס מתכוננת לתערוכת הרכב של מינכן עם גרסת מרוץ קונספט לקורסה החשמלית ויש לכם סיכוי לחוות את הנהיגה עליה - בלי לקום מהספה.

תערוכת הרכב של מינכן, IAA Mobility, תצא לדרך בחודש ספטמבר ויצרניות הרכב מתחילות להתכונן. לצד דגמים "רגילים" יותר המיועדים להגיע לייצור סדרתי ולכביש הציבורי, יצרניות הרכב מרשות לעצמן גם להתפרע, להשתעשע, להפגין יכולות ולחשוף רכבים שלעולם לא יגיעו אל הכביש הציבורי. אחת כזו היא אופל, שפועלת תחת תאגיד סטלנטיס, שמציגה את אופל קורסה GSE Vision, גרסת מסלול חשמלית קיצונית למכונית הסופר מיני של אופל.

אופל קורסה GSE

האופל קורסה GSE Vision הוא רכב מרוץ 100% חשמלי בסגנון ראלי, חמוש בשני מנועים חשמליים המפיקים יחד הספק קיצוני של 789 כ"ס – כל זה על משקל של קצת יותר מטון. נתון המשקל די מפתיע, במיוחד מכיוון שהרכב מגיע עם סוללה בעלת קיבולת של 82 קוט"ש, הספק גדול יחסית לרכב במימדים כאלו – לעומת גרסאות הייצור הסדרתי של האופל קורסה החשמלית, שמגיעות עם סוללה בעלת נפח של כ-54 קוט"ש ומשקלן עומד על מעל לטון וחצי.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

החסכון במשקל והפער בנתונים של גרסת הקונספט מול גרסת הייצור הסדרתי נובע מכך שרכב הקונספט החשמלי עושה שימוש בחלקי גוף העשויים חומרים קלילים במיוחד כמו למשל Flax, חומר חזק וקל כמו קרבון-פייבר, אבל כזה שנחשב לידידותי יותר לסביבה.

אופל קורסה GSE במסלול בגרנד טוריזמו

החומרים הקלילים והמבנה האירודינמי מאד של האופל קורסה GSE Vision מאפשרים לרכב הקונספט להאיץ ממצב עמידה לנסיעה במהירות של 100 קמ"ש בתוך שתי שניות בלבד.

על האופל קורסה GSE Vision אתם לא תוכלו לנהוג, לא במציאות לפחות ולא, זה לא בגלל שאתם גרים בישראל, אלא בגלל שהרכב לא צפוי להגיע לייצור סדרתי. אבל יש סיכוי שתוכלו לנהוג עליו – בלי לקום מהספה בבית. האופל קורסה GSE Vision הוא אחד הרכבים שצפויים להיות זמינים במשחק הנהיגה גראן-טוריזמו בפלייסטיישן.

מבט אווירי על אופל קורסה GSE

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button