חברת McKinstry (מקינסְטְרי) מתמחה בתכנון, בנייה, תפעול ותחזוקה של מערכות מבנים עם דגש על יעילות אנרגטית, קיימות והפחתת טביעת הרגל הפחמית. אבל מה שיותר מעניין זה של-McKinstry יש צי מרשים של לא פחות מ-100 רכבי שברולט סילברדו EV, הגרסה החשמלית של הטנדר האמריקני. הסילברדואים החשמליים של McKinstry הם מגרסת ה-WT, Work Truck, גרסת העבודה של הטנדר החשמלי, שמגיעה עם סוללה בעלת קיבולת של 200 קוט"ש וטווח של כ-700 ק"מ.
השברולט סילברדו החשמלי הפך לרכב עבודה פופולרי גם בישראל, וניתן לראות לא מעט יחידות מגרסאות ה-WT וגרסאות ה-RST המפוארות יותר שנעות על הכבישים המקומיים.
השברולט סילברדו החשמלי מציע יכולת גרירה של יותר מ-4.5 טונות, מנועים חשמליים בעלי הספק משולב של 510 כ"ס, טעינה מהירה בהספק מירבי של כ-350 קילוואט, שקעי חשמל בארגז האחורי ועוד – אלו הסיבות העיקריות שגרמו לחברת McKinstry לבחור בו כרכב העבודה העיקרי שלהם.

הסילברדואים החשמליים של McKinstry עברו לא מעט התאמות מיוחדות כדי להתאים טנדר חשמלי לצרכים של הנציגים שלהם, כמו מתקנים מיוחדים לסולמות, ארונות, מגירות ועוד ומן הסתם, ככל שמוסיפים משקל כך גדלה ההשפעה על טווח הנסיעה ברכב חשמלי. סך כל השינויים שהכניסו ב-McKinstry מוסיפים משקל של כ-250 ק"ג לרכב, ולמרות זאת מדווחים בחברה על איבוד של כ-30 ק"מ מטווח הנסיעה – לא נורא בכלל ברכב שעושה כ-700 ק"מ ומסוגל להוסיף כ-150 ק"מ לטווח הנסיעה שלו בתוך כ-10 דקות של טעינה בשימוש בעמדה מתאימה.
ב-McKinstry מציינים לטובה גם את תא המטען הקדמי (Frunk), שמהווה מקור אחסון נוסף ונגיש לכלי עבודה או חפצים אישיים, את האפשרות לשמש כמקור אספקת חשמל וגם את הנוחות הגבוהה שמעניקים הסילברדואים החשמליים לטכנאים של McKinstry, שיוצאים לנסיעות ארוכות על בסיס יומי.
כמו לא מעט חברות וגופים אחרים, גם ב-McKinstry התחייבו לצמצום הפליטות, והמעבר לצי חשמלי הוא שלב מרכזי בתהליך, שמביא כמובן גם לחסכון עלויות תפעול משמעותיות.