לונה פארק לרכבים חשמליים של BYD

דיונות חול, מסלולי עבירות, בריכות מים עמוקות, מסלולי כביש, מסלולים לדריפטים ועוד - יצרנית הרכבים החשמליים מסין מספקת הצצה למה עוברים הרכבים החשמליים שלה לפני שהם יוצאים לשוק.

אחרי שהציגה את צי המובילות הימיות שלה, שכולל את המובילית הגדולה בעולם עם מקום ל-9,000 מכוניות, יצרנית הרכב הסינית BYD, אחת מיצרניות הרכב המובילות בענף התחבורה החשמלית, חושפת את אתר מבדקי הרכבים החדש שלה, שהוקם באזור העיר ג'נגג'ואו (Zhengzhou) בסין.

באתר שמונה אזורים יעודיים לבדיקת רכבים חשמליים: ממסלולי מרוצים לבדיקת רכבי כביש חשמליים ורכבים ספורטיביים חשמליים כמו ה-Yangwang U9 Supercar, שנחשפה לאחרונה בגרסת מסלול עם הספק של יותר מ-3,000 כ"ס, בריכות עמוקות לבדיקת יכולת חציית מים, "דיונות" חול לבדיקת יכולות טיפוס ומסלולי מכשולים לבדיקת יכולות עבירות לרכבי השטח, משטחי רטובים וקפואים ועוד – כל מה שצריך כדי לוודא את איכות המוצרים שמגיעים אל הלקוחות.

רוצים לקבל את כל העדכונים על רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

ב-BYD מתמקדים בייצור של רכבי אנרגיה חדשה בלבד (רכבים 100% חשמליים ורכבי פלאג-אין הייבריד), זאת לאחר שפסקו מלייצר רכבים בעלי מנועי בעירה פנימית בלבד ב-2022.

הסינים כמו הסינים לא חוסכים ב"שופוני" ודיונת החול המדומה הוכתרה על ידי ספר השיאים של גינס כעליית החול הגדולה והגבוהה ביותר במתקנים לבדיקות רכבים, הודות לשיפוע של 28 מעלות. לצד הדיונה ניתן למצוא כאמור גם בריכת מים באורך של 70 מטרים שנבנתה במיוחד בעבור ה-Yangwang U8 ההיברידי שמסוגל לצוף על מים למשך כחצי שעה.

טופס ייעוץ - BYD

מעוניינים ברכב חשמלי של BYD? רוצים ייעוץ בקניית רכב חשמלי? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם לייעוץ ורכישה.

באתר 27 מסלולים המיועדים לבדיקת רכבי שטח, לונה פארק של ממש. 

לרשות רכבי הכביש עומד משטח סלול שיכול לדמות גם תנאים רטובים וגם תנאים קפואים כך שהסינים יוכלו לבדוק כיצד מתנהגים הרכבים שלהם תחת תנאים אלו – זאת לצד מסלול מרוצים אמיתי באורך של 1,758 מטרים כולל מקטע לבדיקת האצות באורך של 550 מטרים.

רכב חשמלי של BYD במסלול חול

ואולי הדבר הכי מגניב במתקן החדש הזה של BYD זו העובדה שהם מתכוונים לפתוח אותו לקהל הרכב, כך שנהגים פרטיים יוכלו להגיע ולחוות את הרכבים שלהם ורכבי מבחן בתנאים משתנים. המתקן ב-ג'נגג'ואו הוא רק הסנונית הראשונה, וב-BYD כבר מתכוננים לפתיחה של מתקנים דומים בערים נוספות בסין.

היה יכול להיות נחמד אם הייתה לנו גישה למתקן כזה בארץ, לא?

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button