דרושים נהגים למכונית ללא נהג

בטסלה רוצים להפעיל את מכוניות הרובוטקסי האוטונומיות באחת הערים העמוסות והמאוכלסות בעולם, ופרסמו הצעת עבודה למשגיחים אנושיים.

לטסלה עדיין אין רישיון להפעיל את המוניות האוטונומית שלה שמבוססת על טסלה מודל Y בניו יורק, אבל על פי מודעת דרושים שפרסמה לאחרונה החברה באתר האינטרנט שלה, נראה שבטסלה בהחלט מתכוננים לרגע שבו כן יהיה להם את האישור הנכסף.

רוצים לקבל את כל העדכונים על טסלה ועל רכבים חשמליים בארץ ובעולם ישירות לנייד? הצטרפו לערוץ EV Magazine בטלגרם

תחת הטייטל נהג/ת רכב, מערכת נהיגה אוטונומית (Vehicle Operator, Autopilot) פרסמו בטסלה כי הם מחפשים "אדם עצמאי ובעל מוטיבציה גבוהה להצטרף לצוות איסוף נתוני הרכב שלנו״.

בתפקידך כנהג/ת רכב אב-טיפוס, תהיה אחראי/ת על נהיגה ברכב הנדסי לפרקי זמן ממושכים, וביצוע איסוף נתוני שמע ומצלמה דינמיים לצורכי בדיקה והכשרה. הגישה לנתונים שנאספו מוגבלת לצוות הפיתוח הרלוונטי בלבד.

תפקיד זה דורש רמה גבוהה של גמישות, תשומת לב לפרטים, כישורי נהיגה מצוינים, ויכולת להצליח בסביבה דינמית ומואצת.

מיקום המשרה: שכונת פלאשינג (Flushing) שברובע קווינס בעיר ניו-יורק, לא המוני כמו מרכז מנהטן, אבל בהחלט עמוס לעייפה.

העבודה היא עבודה במשרות בוקר, צהריים או לילה, והשכר נע בין 25.25 דולר ל-30.60 דולר, לא מאד נמוך אבל גם לא מאד גבוה, והיא כוללת תנאים סוציאליים מלאים.

חודש חלק מאז החל לפעול לראשונה שירות המוניות האוטונומיות של טסלה החל לפעול באוסטין, טקסס, בפיילוט שכולל 10 רכבי טסלה מודל Y החדש שנעים ברחבי אוסטין, עיר הבירה של טקסס. המוניות האוטונומיות נעות במרחב ללא התערבות נהג אך עם "נוסע-מלווה" הישוב במושב שלצד הנהג. עלות השירות – 4 דולר ו-20 סנט (כ-15 שקלים), מחיר קבוע לנסיעה.

מוניות של טסלה הן מראה שכיח בניו יורק, בין אם של אובר או של צי הרכב השיתופי של Revel ועוד – אבל מונית חשמלית ללא נהג של טסלה – זה משהו שעוד לא ראו ב"תפוח הגדול".

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button