
טסלה החלה לשווק ולמכור בישראל (ובאירופה) את הגרסאות המעודכנות של טסלה מודל 3, לאחר שיווקן בסין תחילה. הגרסאות החדשות מצוידות בסוללות של LG, וטווח הנסיעה המקסימלי של הדגם עומד כעת על 750 ק״מ בגרסת הלונג ריינג׳ RWD (הנעה אחורית), זאת לעומת 702 ק״מ בגרסה הקודמת. לגרסת ההנעה הכפולה טווח נסיעה של 660 ק״מ לפי התקן.
כמובן שטווח הנסיעה הריאלי צפוי להיות נמוך יותר – טסלה לא מפרסמת את נתון קיבולת הסוללות של הדגמים של החברה, אך הסוללה החדשה מוערכת להיות בעלת קיבולת של כ-82 קוט״ש, כך שטווח הנסיעה של גרסת הלונג ריינג׳ RWD צפוי לנוע באיזור ה-500 ק״מ בפועל (ולהגיע אף ל-550 ק״מ בנהיגה רגועה) – אמנם מדובר בפערה גבוה מהנתון המוצהר, ובכך זאת מדובר בטווח גבוה מאוד למדינה כמו ישראל, ולטווח הכי גבוה לרכבים בקטגוריית המחיר של הדגם.
מחירה של גרסת הלונג ריינג׳ RWD מתחיל מ-226,026 ש״ח, גרסת הלונג ריינג׳ בעלת ההנעה (AWD) הכפולה מתחיל מ-243,944 ש״ח.
העיצוב של הדגם לא השתנה, כמו גם תא הנוסעים, האבזור הפנימי, או הטעינה הסופר מהירה – עם 250 קילוואט שמאפשרים להטעין עוד 100 ק״מ בכ-6 דקות של טעינה בלבד. ההנעה של הדגם נשארה זהה אף היא – גרסת ההנעה האחורית עם 320 כ״ס, וגרסת ההנעה הכפולה עם 498 כ״ס.

נציין כי מאז הגעת טסלה מודל Y – המודל 3 הפך לפופלארי פחות בישראל, והדגם הנמכר ביותר של טסלה בארץ הוא המודל Y, בשל היותו רכב פנאי (עם תא מטען ענק), לעומת המודל 3 שהוא רכב סדאן. אך בניגוד למודל 3, הסוללה של המודל Y לא השתדרגה עדיין, שינוי שצפוי להגיע בעתיד.
עם זאת נציין כי השינוי בקיבולת הסוללה הוא יחסית מינורי (מוערך בכ-5% תוספת) – טסלה נוהגת לבצע שדרוגים מינוריים לסוללות הדגמים במהלך השנים – שמצטבר לשינויים משמעותיים בטווח לאורך השנים. לדוגמה גרסת הלונג ריינג׳ AWD של טסלה מודל 3 שווקה בישראל עם טווח של 580 ק״מ בתחילת 2021, לעומת הגרסה האחרונה עם טווח של 660 ק״מ – עליה של קרוב ל-14% בטווח המוצהר (נציין כי גרסת הטווח הארוך RWD היא גרסה חדשה יחסית שהושקה רק השנה).