fbpx

מפת עמדות טעינה לרכב חשמלי – EV Charging Stations

במפה הבאה ניתן למצוא רשימה של תחנות טעינה לרכבים חשמליים הפרוסות ברחבי המדינה. לצערינו אין דרך מסודרת לקבל את המידע על כל עמדות הטעינה בארץ ואת תפוסתן בזמן אמת, ולכן אנחנו ממליצים לוודא שהעמדה פעילה ופנויה לפני הגעה לעמדה באפליקציה של מפעיל העמדה.

עדכון אחרון: אוגוסט 2020.

ייתכן וחלק מעמדות הטעינה לרכבים חשמליים המוצגות במפת עמדות טעינה לרכב חשמלי לא יהיו פעילות או תפוסות במלואן.

במקרה שאתם מתכננים נסיעה ארוכה, מומלץ להתקשר לחברה או לעסק האחראי על עמדת טעינה לרכב חשמלי טרם ההגעה בכדי לוודא שהיא פעילה ומתאימה לרכב שלכם. בנוסף לכך חלק מעמדות הטעינה נמצאות בחניונים בתשלום, והטענת הרכב כרוכה בתשלום עבור כניסה לחניון.

אנו עושים את מירב המאמצים לשמור על המידע אמין ועדכני. עם זאת, מכיוון שאין לנו דרך קלה לוודא תקינותן של העמדות בזמן אמת, השימוש במפה הוא על אחריותכם בלבד.

במידה וידוע לכם על עמדת טעינה לרכב חשמלי שלא מופיעה במפה, על מידע חדש או על טעות שמצאתם במפה, נשמח אם תעדכנו אותנו על מנת שנוכל לשמור על המפה עדכנית ואמינה.

בנוסף אתם מוזמנים לבקר במדריך שלנו לטעינה של רכב חשמלי.

אם יש לכם הצעות לשיפור, נשמח אם תשתפו אותנו.

תחנות טעינה לרכבים חשמליים בערים ראשיות בישראל

תחנות טעינה לרכבים חשמליים במרכז

עמדת טעינה לרכב חשמלי בתל אביב

אם אתם מחפשים עמדת טעינה לרכב חשמלי, בחלק גדול מחניוני אחוזת החוף של תל אביב קיימות עמדות טעינה פעילות, עם זאת במקרים רבים אין סימון מיוחד ליד עמדות הטעינה והן משמשות כחניה, ובאיזורים עמוסים העמדות האלו עלולות להיות תפוסות.

תחנות טעינה לרכבים חשמליים בדרום

עמדת טעינה לרכב חשמלי בצומת דבירה

בתחנת הדלק דור-אלון בצומת דבירה הייתה בעבר תחנה להחלפת סוללות של Better Place. כיום התחנה נטושה ואין עמדת טעינה לרכב חשמלי באיזור.

קראו גם על יבוא טסלה לישראל

דגמי רכבים מובילים

28 תגובות

  1. שלום

    אשמח לעזרה…
    רכשתי קיה נירו פלאג אין וקיבלתי עם הרכב כבל טעינה
    שהגעתי לחניון עם טעינה ציבורית נדמה הכבל לא היה מתאים. נציג השירות אמר לי שזה מתאים למכונית עם כבל TYPE 2
    ושלי כנראה לא כזה.

    אשמח לקבל הסבר ואיפה יש עמדות הטענה ציבוריות לTYPE 1

  2. אם אין עמדות טעינה זמינות ונגישות בכל הערים בארץ מבלי לחכות בתור(כי גם הטענה גוזלת זמן)
    לא כדאי לרכוש רכב חשמלי
    בינתיים לאורך כביש 6 יכולים להקים תחנות כאלה

    1. במרכזי הערים בעלי החניונים גם יכולים לשדרג את העסק שלהם.
      כדי לענות על הצורך של נהגים שנמצאים במרכז העיר אבל מחוץ לבית

  3. מישהו ידוע אם כדאי לקנות אנו פלואנס חשמלי שנת 2013.ואם אפשר לצאת איתו לנסיעות של 230000 קילומטר?

  4. כיום קמים פרויקטים ייחודיים לפריסת תשתית טעינה ציבורית לכלי רכב חשמליים בערים השונות בשיתוף העיריות
    תחבורה חכמה בישראל לא תתאפשר ללא מעורבות והובלה של הרשויות המקומיות בפרישה של תשתיות מתאימות. במילים אחרות, אם ישראל רוצה להצטרף למגמה העולמית של כניסת הרכבים החשמליים למערך התחבורה שלה היא חייבת להיערך בהתאם.
    לדוגמא פרויקט בחיפה שמובילה השלוחה הישראלית של חברת גרינספוט הבינלאומית
    נתמך במימון משרד האנרגיה והמינהלת לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה במשרד ראש הממשלה
    אי יכולת לרכוש רכב חשמלי בטרם ישנה תשתית טעינה זאת הבעיה העיקרית ובממשלה שלנו הבינו את זה והתחילו לתמוך כלכלית על מנת ליצור תשתיות שיגרמו לציבור לרכוש ולעשות שימוש ברכב חשמלי
    כל המהלך הזה יגרום לעליה חדה ברכישת רכבים חשמליים בישראל ויגרום לפריסה עצומה של עמדות טעינה בכל רחבי הארץ
    מאמין שעניין של שנה שנתיים עד שזה יהפוך להיות נוף קבוע בכל מקום שבו נסתובב
    מידע על הפרויקט הזה ועוד בכתבה הזאת https://www.themarker.com/labels/transportationofthefuture/1.8034033
    מידע על התחום באופן כללי במגזין הירוק של גרינספוט שהולך ומתחיל לייצר תוכן חדשותי איכותי על כל התחום באופן כללי https://www.greenspot.co.il/

    1. הקמת תחנות טעינה ואפילו לא אחת בכביש 6 איפה המחשבה ,החסם הכי גדול הוא היכולת לחצות את המדינה בביטחה מאזור לאזור
      שמשהו יתעורר.

      1. צודק מאוד איך המדינה לא מעודדת מיידית טעינה מהירה CCS בכביש 6 ובכלל????

    1. אני ממש מעוניינת לקנות רכב חשמלי משפחתי. יש המלצות?
      והאם לדעתכם מספיקה עמדת טעינה ביתית ללא צורך בטעינה נוספת בדרך? בידיעה שאיני נוסעת יותר מ150 ק"מ ביום?
      האם שווה לקנות רכב חשמלי כרכב המשפחתי או להשאיר בינתיים את הרכב המשפחתי מונע בבנזין?
      אשמח מאוד לתגובות מאנשים שמשתמשים במיוחד ברכב חשמלי כרכב המרכזי של המשפחה.
      תודה

      1. שלום. 150 ק"מ ביום זה לא מעט. עם רכב חשמלי ממוצע תאלצי להטעין אותו כל יומיים-שלושה. אם בכל זאת את רוצה לדעת מה קיים היום בארץ:
        כיש את ה GAC GE3, עם טווח מוצהר של כ 300 ק"מ. או את ה MG ZS EV עם טווח של כ 260 ק"מ. שניהם יכולים להתאים למשפחה. אישית לא הייתי ממליץ על ה GAC כי חסרות לו מערכות בטיחות אקטיביות שנהיו כמעט סטנדרט היום ברכבים חדשים. ל MG טווח קצר יחסית.
        לעניות דעתי עדיף לך רכב היברידי או היברידי פלאג-אין, כדי לחסוך בדלק.

        1. היום יש רכב חשמלי ליונדאי 311 ק"מ 7 כוכבי בטיחות, בהצלחה
          לא להתבלבל יש יוניק היברדי ויש יוניק חשמלי!

  5. על פי התאור כאן, אין מספיק תחנות טעינה פעילות ולכן יהיה פתטי לרכוש מכונית חשמלית ולבזבז זמן על חיפוש תחנת טעינה פנויה.

    1. כי להרוס את העולם ולשלם כפול על בנזין וסולק זה לא פתטי , בחייאת בני אדם תתעוררו , זה ברור שזה עיניין של היצע וביקוש אבל לא הגיוני לשלם על חומר שהורס את הכדור כלכך הרבה כסף שיש לנו מול העיניים אלורנטיבה כלכך הרבה יותר טובה

      נ.ב לרוב המכוניות החשמליות יש היום טווח של חיפה וחזור אם לא יותר , אם אתה מתכנן לנסוע כל יום לאילת אז בהחלט מכונית חשמלית לא בשבילך

        1. באמת ???
          תלמד קצת חשמל ופיזיקה ואז תוכל לומר משהו, עד אז עדיף שלא תשחרר הצהרות לא מבוססות לחלל האוויר

  6. הפיתרון המושלם לדווח לוויז מיקומים של עמדות טעינה
    כמו שהיום יודע להודיע על תחנות דלק בדרך

    1. אם אין עמדות טעינה זמינות ונגישות בכל הערים בארץ מבלי לחכות בתור(כי גם הטענה גוזלת זמן)
      לא כדאי לרכוש רכב חשמלי
      בינתיים לאורך כביש 6 יכולים להקים תחנות כאלה

    1. איך אפשר לדעת את הטלפון ?
      והשעות .
      והאם עמדת הטענה מהירה/ איטית פנויה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button