fbpx

פורד מרחיבה את קו הרכבים החשמליים באירופה, ומקצצת בכח אדם

במהלך ארגון מחדש של המפעלים באירופה, חברת פורד האמריקאית מתכננת איחוד מפעלים באזור קלן שבגרמניה שכיום מייצרים רכבי נוסעים אירופאים, הכוללים גם רכבים חשמליים נטענים, במטרה ליצר קו מוצרי חשמליים רחב יותר באירופה.

במסגרת הודעה לעיתונות שנמסרה על ידי החברה, יקוצצו 12,000 משרות ויסגרו 6 מפעלים המייצרים רכבים או חלפים באזור על לסוף שנת 2020. בתחילת יולי השנה, פורד הצהירה על שינוי המבנה הפנימי של החברה כך שיכלול שלושה אגפים: רכבים נוסעים, רכבים מסחריים ודגמים מיובאים.

נשיא פורד באירופה, Stuart Rowley אמר בהודעה: "פורד תהפוך לחברה יותר ממוקדת באירופה בהתאם לשינוי הארגוני הגלובלי בחברה. החברה תהפוך להיות רווחית יותר באמצעות מתן דגש  לצרכי הלקוחות ומבנה רזה. יישום מהיר של האסטרטגיה החדשה מאפשר לנו להגדיל ולהתמקד בקו הרכבים המסחריים ולהציע ללקוחותינו יותר רכבים חשמליים, SUVs, רכבים עם ביצועים טובים ודגמים אייקוניים מיובאים"

שינוי מגמה – מרכבים היברידיים לחשמליים

במודל הארגוני החדש שהוכרז על ידי חברת פורד באפריל השנה, יחידות עסקיות שונות יהיו אחראיות על פיתוח רכבים חשמליים נטענים. שלוש חטיבות חדשות הוכרזו: רכבי נוסעים, רכבים מסחריים ורכבים מיובאים, כאשר לכל אחת מהן יהיו מנהלי שיווק, ייצור ופיתוח נפרדים.

אמנם באפריל פורד דיברו כמעט רק על דגמים היברידיים כדגמים חשמליים עתידיים מתוכננים, אולם על פי ההודעה לעיתונות האחרונה שנמסרה נראה כי דגמי ה- SUV שהיה מתוכנן ל-2020 והטרנזיט החשמלי שיועד ל-2021 כיום מתוכננים להיות חשמליים נטענים מלאים ולא היברידיים.

הדגמים החשמליים המתוכננים לא יהיו תחת אותה החטיבה. ה- SUV דמוי המוסטאנג יכנס לחטיבת הרכבים האייקוניים המיובאים בעוד הטרנזיט המתוכנן יפותח וייצור בחטיבת הרכבים המסחריים.

חטיבת רכבי הנוסעים באירופה תנוהל על ידי Hans Schep. עיקר החטיבה תשב במרכז למצוינות של פורד בדאנטון, אנגליה כשמפעל הייצור ימצא בקלן, גרמניה.

למרות שלא כל הפרטים עדיין ידועים ביחס לקו דגמי הרכבים החשמליים המתוכננים או חלוקת העבודה בין שלושת החטיבות, נשיא פורד באירופה, סטיוארט רואלי הדגיש כי הוא בטוח כי העתיד נמצא ברכבים חשמליים נטענים.

תגיות

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button