fbpx

מרצדס חושפת בתערוכת ז'נבה את ה- EQV – הגרסה החשמלית ל-V Class

מרצדס מרחיבה את משפחת הרכבים החשמליים שלה תחת המותג EQ, ומציגה בתערוכת הרכב בז'נבה את הדגם החדש ביותר בסדרה החשמלית, רכב הקונספט החדש EQV, הגרסה החשמלית של מרצדס V Class. החברה מתכננת להציג את הדגם המיועד לייצור סדרתי של המכונית בתערוכת הרכב בפרנקפורט בעוד מספר חודשים, כשהמכירות צפויות להתחיל לא הרבה אחרי, אך טרם פורסם תג מחיר משוער. ה- EQV עתיד להתחרות בגרסאות החשמליות של מכוניות כמו , Citroen Spacetourer Caravelle Volkswagenו- Toyota Proace Verso.

העיצוב דומה בקווים כליים למראה הנוכחי של ה- V Class אך נבדל ממנו במספר אלמנטים כמו פנסי ה-לד הגדולים יותר, פגושים בעיצוב שונה וגלגלי 19 אינץ' בעלי דוגמא כחולה. בפנים הרכב מותקנת מערכת חווית המשתמש החדשה – MBUX המציעה אפשרות לשליטה קולית לומדת. המערכת מציעה בין היתר מידע אודות נתוני הסוללה, מידע לגבי תחנות טעינה קרובות ואפשרות התממשקות עם הסמארטפון באמצעות אפליקציה המאפשרת שליטה על מערכות שונות ברכב מרחוק, כך ניתן למשל להדליק את החימום לפני הגעה למכונית עצמה. הרכב מאפשר הסעה בין 6 ל-8 נוסעים בהתאם לתצורת המושבים אותה מזמין הלקוח.

המפרט הטכני של המכונית חושף מנוע חשמלי בעל הספק של 201 כ"ס, המניע את הגלגלים הקדמיים ומסוגל להביא את הרכב למהירות המרבית של 160 קמ"ש. הסוללה המזינה את המנוע בעלת קיבולת מרשימה של 100 kWh המותקנת מתחת לרכב ומאפשרת ניצול טוב יותר של חלל הפנים. הסוללה מעניקה למכונית טווח נסיעה גדול למדי של כ- 400 ק"מ בין הטעינות, ומאפשרת טעינה מהירה של רבע שעה המספיקה לטעון 25% מקיבולת הסוללה, מה שמאפשר נסיעה של כ-100 ק"מ.

חזית הרכב בזמן נסיעה
המושבים הקדמיים של הרכב
מערכת המולטימדיה של הרכב
מערכת המולטימדיה של הרכב
מבט אחורי על הרכב
מבט אחורי על הרכב

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button